Friday, February 23, 2007

Geçen Gün

Geçen gün de önemsiz bi gündü be değerli blog. "O zaman niye yazıyosun armut" diyerek terbiyesizleştiğini duyar gibi oluyorum blogcum, yakışmıyor sana. Fuat tatilde olduğu için yazıyorum elbette.O burda olsa yazmazdım. Fuat, benim kuzen oluyor. Kendisi katıksız bir salaktır. Çok iyi anlaşıyoruz. Cıvığın tekidir, hiçbir şeyi ciddiye almaz. Zamanında bir kabilede yaşamış olması muhtemel. Kabilenin resisi bir gün Fuat'ı karşısına almış ve "Ey evlat, olur da bir gün başın sıkışrsa, dertler üstüne üstüne gelirse, zekan yeterli gelmemeye başlarsa, boğulacak gibi olursan... sadece dediğimi yap... Espri yap!" demiş olmalı. Adam istisnasız her konuda cıvıyabiliyor, bildiğin gerzek işte, severim Fuat'ı. Özellikle abuk bi şey yaşadığın anda, ulan bunu birine anlatmalıyım dediğim vakit, işte o zaman Fuat imdadıma yetişir. Her şeyi anlatırsın, salak salak dinler, arada espri yapmasının dışında zararı da yoktur, seni yargılamaya kalkmaz, kalksa da beceremez, becerse de, direkt sustururum zaten.
Ama işte Fuat olmayınca insan anlatacak birilerini arıyor. İşte burada devreye giriyorsun Blog. Fuatsın Blog.
Bahsedeceğim olaya gelince, geçen gün annemle kavga ettik, bana evden def olup gitmemi söyledi. 10 dakika sonra ise boş durmamamı ve salona gelip nar yememi söyledi. Oturup nar yedik. Sonra defolup gittim. Zaten gidecektim, ailemden ayrı yaşıyorum ben.

İşte bugünün olayı da böyle, pek önemsiz bi olay, günün geri kalanını evde oturup çekirdek kabuğu ayıklayarak geçirdim, ayıkladığım çekirdek içlerini bi kavanoza koydum, bi gün onları kaşık kaşık yemeyi planlıyorum.
Bundan tam 15 yıl önce bugün Kurt Cobain ile Courtney Love evlenmiş, bunu da sizinle paylaşayım dedim.
Ayrıca, uzun süredir yapmadım, bugün sizlere yepyeni bir müzik grubunu tanıtacağım:


THE LONDORORS:





Açıkçası, beş para etmez bir grup...








2 comments:

Oya Yoga said...

Bence o kadar da fena bir grup değil ki. Ayıp etmişsiniz...

Burcu said...

blogun çok komük anket işine ben de girmemeliyim.

eha grup tanıtımı yazına bayıldım. dergilerde fln yazmalısın.
:)